O mne
Bc. Katarína Petrášová
Som univerzálna virtuálna asistentka, ktorá si zakladá na profesionálnej komunikácii, dôslednosti svojej práce a maximálnej spokojnosti svojich klientov.
Vyštudovala som gymnázium a na Univerzite M. Bela v B. Bystrici odbor sociálna pedagogika, kde som získala titul bakalár. Ďalej som nepokračovala, keďže v tomto odbore som nevidela svoju budúcnosť.
Už počas štúdia na VŠ som sa zamestnala v jednej z najväčších slovenských bánk ako poradca klienta, kde som pôsobila 4 roky. Vďaka práci v banke som sa naučila výborným komunikačným schopnostiam, rozvíjaniu obchodných vzťahov, poradenstvu a tvorbu prezentácií, tabuliek a reportov. Získala som aj predajné zručnosti, vďaka absolvovaniu školenia Get More – excelentný predaj a praxou v banke.
Ďalších 5 rokov som pracovala na pozícii recepčná v súkromnom zdravotníckom stredisku. Pri tejto práci som si ešte viac zdokonalila efektívnu a profesionálnu komunikáciu, organizačné schopnosti a administratívnu prácu. Tiež som sa perfektne naučila time-management.
V tejto práci som sa nemala kam ďalej posunúť, tak som sa rozhodla, že dám výpoveď a vybudujem si niečo vlastné. A tak som sa stala virtuálnou asistentkou. Je to presne ten typ práce, ktorý ma baví a napĺňa. Spravila som si certifikované kurzy Digitálny marketing, Email marketing, Copywriting a tiež certifikovaný kurz Virtuálna asistentka. Na svojom vzdelávaní, ale naďalej pracujem.
Pracujem na živnosť, takže za odvedenú prácu vám vystavím faktúru. Odpadajú vám tým všetky dodatočné náklady, ktoré by ste mali pri zamestnancovi.
Spoluprácou so mnou vám ponúkam spoľahlivosť, vysoké pracovné nasadenie, flexibilitu, dôslednosť, lojálnosť a mnoho ďalších benefitov. Teším sa na našu spoluprácu…
Moje zručnosti
Verím v to, že učenie sa nikdy nekončí a chcem sa zdokonaľovať vo svojich schopnostiach a vedomostiach, ktoré mi pomôžu výsledky mojej práce doviesť k dokonalosti.